Întrebări frecvente

Întrebări frecvente privind platforma Laboro

Candidați

- Cum mă pot înregistra / conecta la platformă?
Vă puteți înregistra rapid și ușor pe platforma noastră completând câmpul „creare cont nou”. După înregistrare, vă puteți conecta introducând numele de utilizator și parola, în câmpul „conecteaza-te”.

- Unde îmi pot autentifica contul?
La câteva secunde după apăsarea butonului de înregistrare, vom trimite un link de activare la adresa de e-mail / numărul de telefon pe care l-ați furnizat, care vă va permite să vă activați contul și să vă conectați imediat.

- Ce pot face dacă m-am blocat?
Vă recomandăm să citiți secțiunea Întrebări frecvente. Dacă nu găsiți o soluție la problema dvs. aici, vă rugăm să ne contactați AICI!

- Cum îmi pot schimba datele de contact / informațiile?
După conectare, puteți schimba informațiile și datele de contact din meniul profilului în orice moment .

- Cum pot aplica pentru un loc de muncă?
Puteți să vă arătați interesul față de un anunț dând click pe butonul  „Aplică” de lângă anunțul de muncă.

- Ce trebuie să fac pentru a avea șanse mai mari de angajare?
Puteți urmări măsura în care ați parcurs cerințele referitoare la profil completând câmpurile și încărcând documente. Cu cât completați mai multe elemente din meniu, cu atât aveți șanse mai mari de a găsi un loc de muncă.

Mi-am uitat parola. Ce fac?
În meniul Contul meu, puteți să vă schimbați parola sau să o resetați prin e-mail, în caz că o uitați.

- Cum îmi încarc CV-ul / alte documente?
La sfârșitul introducerii informațiilor de profil, veți vedea două câmpuri, unul pentru încărcarea CV-ului și celălalt pentru alte atașamente (cum ar fi carnetul de conducere, calificările etc.)

- Cum pot găsi ofertele de locuri de muncă potrivite pentru mine?
Filtrele de căutare ale platformei vă ajută să găsiți locul de muncă dorit, dar puteți alege și dintre cele mai recente oferte de locuri de muncă.


- Cum îmi pot șterge (anula) înregistrarea?
Vă puteți anula înregistrarea în meniul Contul meu.


- Unde pot găsi locurile de muncă pentru care am aplicat?
Faceți click pe pictograma de lângă numele dvs. pentru a vedea elementul de meniu „Aplicațiile mele”, unde am colectat aplicațiile dvs. sub formă de listă.

- Cine primește datele mele și pentru ce se utilizează?
Puteți citi în termenii și condiții pentru utilizarea platformei LABORO. 

Angajatori

- Cum mă pot înregistra / conecta la platformă ca și companie (firmă)?
Și pentru companii înregistrarea este un proces simplu, prin completarea câmpurilor. După autentificare, vă puteți conecta introducând numele de utilizator și parola.


- Unde îmi pot autentifica contul?
La câteva secunde după apăsarea butonului de înregistrare, vom trimite un link de activare la adresa de e-mail / numărul de telefon pe care l-ați furnizat, care vă va permite să vă activați contul și să vă conectați imediat.

- Ce pot face dacă m-am blocat?
Vă recomandăm să citiți secțiunea Întrebări frecvente. Dacă nu găsiți o soluție la problema dvs. aici, vă rugăm să ne contactați AICI!


- Cum îmi pot schimba datele de contact / informațiile?
După conectare, puteți schimba informațiile și datele de contact din meniul profilului în orice moment.


Mi-am uitat parola. Ce fac?
În meniul Contul meu, puteți să vă schimbați parola sau să o resetați prin e-mail în caz că o uitați.

- Cum îmi anulez înregistrarea?
Vă puteți anula înregistrarea în meniul Contul meu.

- Cum pot încărca o ofertă de muncă / Cum o dezactivez?
Puteți accesa oferta de încărcare de locuri de muncă în mai multe locuri de pe platforma LABORO. Cel mai simplu mod este să selectați „Anunț nou” din meniul principal și să introduceți detaliile locului de muncă pentru a vă activa cu ușurință anunțul. Puteți găsi anunțurile sub formă de listă în meniul „Anunțurile mele” și le puteți dezactiva cu pictograma din colțul din dreapta sus.


- Cât timp este validă o ofertă de angajare?
Când completați detaliile postului (locului de muncă), trebuie să specificați data de expirare.

- Cum pot să modific o ofertă de muncă?
În meniul „Anunțurile mele”, aveți opțiunea de a edita anunțul de locuri de muncă sau de a-l vedea așa cum îl văd solicitanții de locuri de muncă. De asemenea, oferim posibilitatea de clonare a unui anunț.


- Ce înseamnă clonarea(copiere)?
Clonarea înseamnă că nu mai trebuie să vă ocupați încă o dată cu detaliile locului de muncă, dacă aveți de făcut doar mici modificări, acesta va apărea completat în același mod cu anunțul din care ați clonat.

- Cum pot contacta solicitantul? - Unde îi văd pe cei care s-au înscris la anunțul meu de angajare?
Veți fi notificat imediat când o persoană a solicitat sau și-a retras cererea pentru postarea respectivă. Acești solicitanți vor fi enumerați și puteți utiliza informațiile pe care le-au furnizat pentru a decide dacă solicitați informațiile lor de contact pentru a-i contacta.


- În ce format pot descărca documentele solicitanților?
După ce ați solicitat datele de contact ale solicitantului, veți avea ocazia să vizualizați și să descărcați documentele și CV-ul în format pdf sau word, în funcție de modul în care a fost încărcat.

- Ce servicii pot folosi?
Când completați anunțul pentru locuri de muncă, puteți indica faptul că nu doriți ca identitatea dvs. să fie făcută publică, puteți solicita, de asemenea, o pre-filtrare sau puteți solicita o traducere.

- Ce înseamnă o pre-filtrare?
Pe baza criteriilor pe care le specificați, vom încerca să vă recomandăm cei mai potriviți candidați pentru dumneavoastră.